Ми дбаємо про те, щоб ви отримали товари для вашого улюбленця якомога швидше і зручніше. Тому ми пропонуємо вам різні способи доставки та оплати.
Доставка по Україні
Для доставки ми користуємося сервісом компанії Нова пошта. Ви можете обрати доставку на відділення або за адресою.
Власники тварин:
Замовлення від 1800 грн – безкоштовна доставка.
До 1800 грн – доставка 80 грн.
Грумінг-салони, зоомагазини та асоціації:
4500грн – доставка безкоштовна.
До 4500 грн – доставка 150 грн.
Як швидко ми відправимо Ваше замовлення?
Ми прагнемо якомога швидше доставити вам товари для вашого улюбленця. Більшість наших товарів є в наявності на складі, тому ми можемо відправити їх протягом 24 годин після отримання замовлення.
Ми робимо відправки з понеділка по п’ятницю. Іноді ми також робимо відправки у суботу, якщо це можливо.
Замовлення, які надійшли до 14:00, ми намагаємося відправити того ж робочого дня до 17.00.
Оплата товарів при отриманні
Ви можете оплатити товар готівкою при отриманні на відділенні Нової пошти чи Укрпошти
Зверніть увагу, що за послугу післяплати (накладений платіж) ви додатково сплачуєте комісію оператору.
Правила огляду товару при отриманні
Ми дбаємо про те, щоб ви отримали товари для вашого улюбленця в хорошому стані і в повному обсязі. Тому ми просимо вас оглядати товар при отриманні і перевіряти його на відповідність замовленню, наявність пошкоджень та дефектів.
Якщо ви отримали товар на відділенні Нової пошти чи Укрпошти, ви маєте право відкрити посилку і перевірити її вміст перед оплатою. Якщо ви помітили, що товар не відповідає замовленню, має пошкодження або дефекти, ви можете відмовитися від прийому посилки і скласти акт про невідповідність. В цьому випадку ми повернемо вам гроші за товар.
Якщо ви помітили невідповідність, пошкодження або дефекти після оплати і прийому товару, ви можете пред’явити претензію до нас протягом 14 днів з моменту отримання товару. Для цього вам потрібно зв’язатися з нашим менеджером за телефоном +38 (096) 544 72 72 або надіслати повідомлення на goodpetsukraine@gmail.com і надати фотографії товару з видимими невідповідностями, пошкодженнями або дефектами.
Ми розглянемо вашу претензію і запропонуємо вам можливі способи вирішення проблеми: обмін товару на новий або повернення грошей за товар.
Оплата онлайн
Ви можете оплатити товар онлайн через наш сайт за допомогою банківської картки (Visa / MasterCard), або переказом на наш рахунок. Оплата онлайн безпечна і зручна, а також дозволяє вам заощадити на комісії за післяплату.
Якщо у вас виникли питання або проблеми з доставкою чи оплатою, ви можете зв’язатися з нашим менеджером за телефоном +38 (096) 544 72 72 або надіслати повідомлення на goodpetsukraine@gmail.com